XV seeriavõistlus - Volkswagen Kalev regatt

Seekord sai ennast tugevalt võistlemisele häälestada. Teisipäeval käisime trenni tegemas, vihma sadas, tuul oli vali ja peale meie ei olnud kedagi teist merel näha. Sõidu lõpus avastasime, et poomil on kõik mastipoolsed plokid purud ja groodi alaliigi pingutusots ribadeks.
Kolmapäeva alustasin uute plokkode otsimisega. Kahjuks leidsin ainult ühe. Siis loopisin paadi põhjast oma 50 liitrit vett välja. Mootori viisime ka paadist ära et kaalu vähemaks saada.
Tuul oli idast ja puhis 10m/s. Raja poid olid 7,6,3,6 ja finiš olümpiatule juures.
Kahjuks ei teadnud me kus see 7 poi asub, nii pidime algul vaatama kuhupoole teised sõidavad.
Õnneks saime õigele poole stardiliini ja korralikult minema. 7. poi oli mingi oranš ajutine poi pirita ranna juures. Kuna me ületasime stardijoone keskel siis pidime natuke ülesepoole luffama, et märki saaks minna. Sealt edasi poi nr 6. peale külgtuules. Tuul oli pagiline ja aegajalt kippusime kõlili minema ja kursilt ära. Õnneks Raido reageeris soodil kiiresti.
Peale 6.poid oli spinnakeri ots. Spinni soot tuli ülestõmbamisel lahti ja siis kui soodi jälle purje külge saime läks spinnaker ise päris tugevalt sõlme. Selle jama likvideerimine võttis päris palju aega. Kuid kui spinn üleval läks päris heaks sõiduks.
Märgis saime spinni ilusti ilma viperusteta alla ja läks tagasisõiduks.  See läks ilma suuremate viperusteta ja lõptulemusena olime kaheksandad tänu millele saime kolm punkti mis tõstis meid üldarvestuses üheksandale kohale.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
50 liitrit vett pilsis? Kuidas niipalju sinna sai?

Millised mastipoolsed plokid katki olid? Miks need katki läksid? Said millegagi pihta, kulunud või andsid lihtsalt järgi?
Anonüümne ütles …
Meil laseb tagant mootorikinnituse poltide vahelt vett läbi. On tellitud uus kinnitus. Ja ega me mingi kuu aega kuivatanud ka.
Plokid mis läbi läksid olid refi ja groodi alaliigi pinguti omad. Olid kinni kiilinud ja kulunud kaa, sai neid sellele vaatamatta kõigest jõust peale tõmmata.