Pronks!

Pilt on küll eelmisest kolmapäevast, kuid umbes nii se asi ka sel nädalal käis. Tihkelt

Ikka on teinekord nii, et ühe õnnetus on teise õnn. Virul ei läinud seekord hästi. Miskipärast jäid nad jalgu Brigittale (Ridas 31 ORC III grupist), kes neid minuteid tuulelõksus hoidis. Olla rahulikud vanapapid olnud, ikka vaja oma asi enne ära teha ja siis vaadata.

Start oli vägev. Olime eelpool mainitud Brigitta ees stardis alumine paat ja pressisime nad stardist üldsegi välja. Edasi lihtsalt sõitsime. Kuna olime veidi hiljaks jäänud, siis tuli teistele kõigepealt järgi jõuda. Jõudsime. Aga olukord kippus esimeses pealetuule märgis vähe kriitiliseks, kui pidime vasakul halsil kõigile oma grupi paatidele teed andma ja lõpuks Leila alla pautisime. Märki sai ikka päris vägisi võetud. Pautimiseks ka ruumi polnud, Viru oli risti ees.

Järgnes külgtuule ots Kuuli Munani. Eimidagi huvitavat. Brigitta püsis selja taga. Sama ka Viruga. Allatuule otsal saime justkui Leilale ja Tuulelaulule natuke järgi. Aga meie kannul oli Eneli.... Väga kannul. Olukord oli kriitiline. Õnneks suutsime oma edumaad hoida. Vahepeal sõitsime kusjuures nii alla tuult, et vindex soovitas sootuks teist halssi. Aga kuidagi me sinna Katariina kai märki ära saime. Krüssus tagasi Kuuli Muna juurde oli Eneli meil ikka kannul. Ja sõitis üüratut nurka vaikse tuule ning kitsa bulbkiilu kohta. Nibin nabin suutsime nad siiski oma selja taga hoida. Paari paudi ja tuuleaugu koostööna suutsime edumaad tsuti kasvatada. Kord Eneli kiirem ja teravam, Kord meie kiirem. Aga mitte kordagi teravam... Viru läks kaugele kaugele tuult otsima. Aga midagi head sealt ei leidnud.

Kuuli Munast finišisse oli jällegi külgtuule ots ning kord Eneli kiirem, kord Minni. Aga mööduda meist ei õnnestunud. Nagu ikka tegi Viru jälle väga kreisi sõidu ning tuli sellel külgtuule otsal meile jupp maad järgi.

Sadama muulide vahel oli tuul keerutav ja äärmiselt ebameeldiv. Nibin nabin saime ilma lisapaudita finišisse. Sama Eneliga. Aga pressimise peale läks kõvasti aega ning seal võitsime Enelit ligi minuti. Viru jäi aga maha juba 8-9 minutit, kuna pidi finišeerumiseks veel vägagi hävitava lisapaudi tegema. Nii juhtuski, et Viru ebaõnnest sai Minni ja Eneli meeskondade õnn - vastavalt 3. ja 4. koht. Aga see on purjetamine. Nii käibki.

Pronks! Ja päris konkurentsis, mitte 3 paadi arvestuses :)