Tegime teisipäeval trenni ja käik ei olnud kuidagi üldse see mis ta oleks pidanud olema. Olime 9-kesi ja pardal oli kuidagi liiga palju siblimist. Ja mast tundus miskipärast natuke liiga vedel. Kuigi justkui oleks pidanud trimm õige olema. Vaevu vaevu suutsime olla Brigitta-X-st kiiremad ja My Cariga sama käiku hoida. Aga harjutasime manöövreid ja saime roostet veelgi rohkem maha.
Seekordseks kolmapäevakuks oli vaja midagi muuta. Kõige esimese asjana sai ikkagi tuuleandur lõpiks toppi viidud. Seal üleval oli ikka neetult külm... Ja siis hakkasime masti trimmi vaatama. Vöörstaagi pikkus oli ca 4cm paigast ära ja vandid olid ka ikka korralikult vales trimmis. Hea oli, et kainaabrid tensiomeetrit laenasid. Enda oma kaasa võtmisele ei osanud kuidagi mõeldagi.
No nipa napa saime asjad jonksu ja kui 5min hoiatussignaal käis olime kalendri kaugusel stardiliinist. Kohale jõudes ei osanud ennast hästi positsioneerida ning stardipauguks oli meil veel mitu paadipikkust liinini minna. Lisaks olime segatud tuules. Taktika aga nägi ette paremasse rajaäärde minekut ning viimasena me sinna poole ka rühkisime. Saime kiiresti targetid kätte ja tunne oli hea. Kuuli Muna juures olime juba päris heal positsioonil. Kui ma ei eksi siis 3. kohal Premiumi ja Forte järel. Sealt edasi oli rada kohtunike pandud lisamärki. No pidi ju olema. Aga Forte ja Premiumi seiklused külvasid kahtlust. Kuhu kuram nemad lähevad?! No ja läksidki kahekesi stardipoid võtma. Meie jäime aga oma halsiga hiljaks, sahmerdasime ja lasime Katariina II märgis teeõigusega sisemiseks. Pärast märgivõttu ilmselgelt olime tohutus tuuleaugus ja ilma käiguta. Kõik otsad olid mööda paati laiali, spinn valel pool jne. Lisaks oli meid veel ka 6 niiet tööd jagus kõigile. Nii me ei saanudki kordagi sellel lühikesel krüssuotsal targetitele mitte lähedalegi. 0,5kt jäi alati puudu. Mööda läks lisaks Katariinale ka Sugar 2....
Järgnes pikk terav spinniots Katariina kai juurde. Meil veel reacherit ei ole ja vana S1.5 sai kõvasti venitamist. Muidu läks nagu hästi aga 1-2x kukkus spinn kuidagi õnnetult kokku ja Katariina ning Sugar libisesid eest ära. Ka My Car tuli järgi. Aga eriti järgi tuli ta märgis. Seal pidime halsi tegema aga unustasime selle ära, et teravalt kangutades tekitasime kõvasti apparenti. Märgis alla keerates sõitsime omal põhimõtteliselt spinni tagurpidi ja jäime seisma. My Caril oli ka probleeme, kuid neil oli oidu kohe märgist üles kangutama hakata, et meile peale sõita. Nii said nad parema kiirenduse ja ahtris nad olidki. Pikapeale aga venitasime natuke eest ära. Kuniks nad lõpuks murdusid ja ära halssisid. vales kohas. Meie läksime nurka välja ja saime nii ca 6 paadipikkust edu. Lõpeks veel paar edukat vangerdust jõe peal ja mingi ime läbi saimegi 3. koha. Triple Number scoringu järgi peame vaikses tuules sama kiired olema kui My Car. Vat siis! Tulemused:
Seekordseks kolmapäevakuks oli vaja midagi muuta. Kõige esimese asjana sai ikkagi tuuleandur lõpiks toppi viidud. Seal üleval oli ikka neetult külm... Ja siis hakkasime masti trimmi vaatama. Vöörstaagi pikkus oli ca 4cm paigast ära ja vandid olid ka ikka korralikult vales trimmis. Hea oli, et kainaabrid tensiomeetrit laenasid. Enda oma kaasa võtmisele ei osanud kuidagi mõeldagi.
No nipa napa saime asjad jonksu ja kui 5min hoiatussignaal käis olime kalendri kaugusel stardiliinist. Kohale jõudes ei osanud ennast hästi positsioneerida ning stardipauguks oli meil veel mitu paadipikkust liinini minna. Lisaks olime segatud tuules. Taktika aga nägi ette paremasse rajaäärde minekut ning viimasena me sinna poole ka rühkisime. Saime kiiresti targetid kätte ja tunne oli hea. Kuuli Muna juures olime juba päris heal positsioonil. Kui ma ei eksi siis 3. kohal Premiumi ja Forte järel. Sealt edasi oli rada kohtunike pandud lisamärki. No pidi ju olema. Aga Forte ja Premiumi seiklused külvasid kahtlust. Kuhu kuram nemad lähevad?! No ja läksidki kahekesi stardipoid võtma. Meie jäime aga oma halsiga hiljaks, sahmerdasime ja lasime Katariina II märgis teeõigusega sisemiseks. Pärast märgivõttu ilmselgelt olime tohutus tuuleaugus ja ilma käiguta. Kõik otsad olid mööda paati laiali, spinn valel pool jne. Lisaks oli meid veel ka 6 niiet tööd jagus kõigile. Nii me ei saanudki kordagi sellel lühikesel krüssuotsal targetitele mitte lähedalegi. 0,5kt jäi alati puudu. Mööda läks lisaks Katariinale ka Sugar 2....
Järgnes pikk terav spinniots Katariina kai juurde. Meil veel reacherit ei ole ja vana S1.5 sai kõvasti venitamist. Muidu läks nagu hästi aga 1-2x kukkus spinn kuidagi õnnetult kokku ja Katariina ning Sugar libisesid eest ära. Ka My Car tuli järgi. Aga eriti järgi tuli ta märgis. Seal pidime halsi tegema aga unustasime selle ära, et teravalt kangutades tekitasime kõvasti apparenti. Märgis alla keerates sõitsime omal põhimõtteliselt spinni tagurpidi ja jäime seisma. My Caril oli ka probleeme, kuid neil oli oidu kohe märgist üles kangutama hakata, et meile peale sõita. Nii said nad parema kiirenduse ja ahtris nad olidki. Pikapeale aga venitasime natuke eest ära. Kuniks nad lõpuks murdusid ja ära halssisid. vales kohas. Meie läksime nurka välja ja saime nii ca 6 paadipikkust edu. Lõpeks veel paar edukat vangerdust jõe peal ja mingi ime läbi saimegi 3. koha. Triple Number scoringu järgi peame vaikses tuules sama kiired olema kui My Car. Vat siis! Tulemused:
Kommentaarid