Haapsallu ja Kessu regatt.

Nädal enne Muhu Väina regatti startisime neljakesi Tallinnast. Osavõtjad mina, Marek, Indrek ja Egon. Väljusime kell 7.00 Tuult ei olnud, sõitsime mootoriga. Kuskil Suurupi kandis tuli natuke tuult, umbes 3m/s. Saime harjutada tuule otsimist ja mõistsime et päike ei ole alati sõber. Õhtul kell 20.00 jõudsime Haapsalu Jahisadamasse. Hommikul kell 6.00 oli äratus, kell 7.00 olime sadamas kus meiega ühines veel üks Marek. Marekud on alati massiliselt mu ümber, praegu on neid kolm. Kutsume saabunud Marekut Marek L-iks. Kell 9.00 oli start. Juhuse tõttu olime stardi ajal stardijoone lähedal ja ületasime selle kolmandana. Kenas pakstaattuules tõmbasime spinnakeri ülese ja liikusime jõudsalt. Tegime eduka halsivahetuse ja lähenesime eesolijatele.
Olukord muutus kui Pidime spinnakeri maha võtma ja külgtuules edasi purjetama, Blanca möödus meist. Edasi tuli jälle spinni ots kuid ilm ja meri oli muutunud. Tuul tõusis ja laine oli suur. Spinniga purjetamine läks tihti üle surfamiseks kuid tihti kippus asi käest ära minema. Kõikusime ja tihti pidime püstijäämiseks spinni lahti päästma, kuni ühel hetkel olime jälle küllili.
Indrek oli vööni vees kuna poom lendas temaga teisele poole, õnneks hoidis ta vaieritest kinni.
Selle manöövriga kaotasime ühe spinni soodi. Edasi oli roolis Marek ja sõitsime ilma spinnita purjed liblikas. Kõik ilus kuni märgini, see oli Mareku esimene märk. Toimus külliliminek ja iseeneselik paut. Igatahes krüssamine läks meil hästi ja olime viieteiskümnest osavõtjast seitsmendad.