2010 Hooaja avavõistlus

Eile toimus KJK hooaja avavõistlus. Meie grupis oli kolm osalejat Viru, Tuulelaul ja Minni. Ilmajaam lubas tuult kuni 15m/s seetõttu oli meie esialgne eespurje valik foka. Meeskond oli Marek roolis, Andres ja Tim trimm, Sulev pakstaakidel ja Peeter vööris.
Stardi ajal puhus tuul umbes 8m/s, meie hilinesime starti täpselt 1 minut, kuna olime oma 5 min taimeri sisse lülitanud 4 minuti raketi peale. Rada oli 7+, 6-, 3-, 6+ ja finiš sadamas Olümpia rõngaste juures. Tuulelaul rebis kohe ette, Virule jõudsime esimese märgi juures järgi kus toimus pisike positsiooni võitlus ja kaptenid said natuke harjutada üksteise peale karjumist. Igal juhul oli Minni seekord kiirem ja me saime Virust ette. Teises märgis (Kuuli muna juures) oli Tuulelaul meist umbes 2 minutit ees. Selleks ajaks hakkas tuul vaibuma ja tekkis tungiv vajadus suurema eespurje järgi, otsustasime ikkagi fokaga jätkata kuni spinnakeri otsani (Andres: eeldasin, et purjevahetusel kaotatav aeg on suurem, kui fokaga jätkamine). Kolmandas märgis (Katariina muuli juures) pidime ülesse tõmbama spinnakeri, kuna mu näpid olid külmast üpris kanged võttis see vajalikust natuke rohkem aega, kuid edasine spinnakeri sõit kõikide halsi vahetustega toimus kuni 8 sõlmese kiirusega ja ilma äpardusteta. Viimases märgis läks siis esmakordselt Minni võistluste ajaloos ülesse mei uus 3DL genua ja lahedas külgtuules sõitsime finišisse.
Väike reklaam: Esmakordselt KJK ajaloos paigutati osadele jahtidele Indrek Viireti poolt träkkerid (asukoha jälgimis seadmed),mille abil sai võistlust ka reaalajas arvutist jälgida. Võistluse käiku saab vaadata siit.
Finišisse jõudsime 3 minutit peale Tuulelaulu ja 4 minutit enne Viru, korrigeeritud ajas kaotasime Virule siiski 14 sekundit.
Kapten Andres jäi Minni ja meeskonnaga väga rahule. Medalid ja šampused tõstsid veelgi meie tuju.
Hooaja algust võib pidada õnnestunuks.

Andres ütles …
Tegelik võistlus käis ju ikka selle peale kes oma paadi valmis saavad. Kes pingutasid ja vaeva nägid need said ka kõik medali kaela.