Hüljatud

Blogi on tükk aega vaeslapse staatuses olnud. Aga ega meil midagi kirjutada väga ei ole ka. Oleme oodanud purjesid ja teinud LYS grupis kaasa tiksudes trenni. Eks muidugi oli meil planeeritud ka "võistlusväliseid" trenne, kuid merele eriti pole saanud. Kas oli masti trimmiga vaja tegeleda või muidu toimetada ja teooriat arutada. Aga kõikse ägedam trenn oli muidugi E4 karikavõistlus eelmisel nädalavahetusel.
Foto: Greta Tooming
Tuult lubas 5-6m/s, kuid saime 8-12m/s. Niiet tormispinn oli kaldal ja nr 3 fokale pole me sel aastal veel liistegi sisse pannud. Aga pole see X-35 nii hirmus taltsutamatu midagi. Lihtsalt 9m/s pealt jookseb groot täiesti tühja ja aitab ainult kurssi hoida. Tunne oli hea, käik ja nurk tundusid igati eeskujulikud. Spinni all oli 12m/s tuules natuke hirmuäratav, kui kiirus 12kt peale pidama jäi kõigil käed nii tööd täis olid, et ei saanud mahti isegi ahtrit maha kallutama minna. Higipunn otsa ees ja suured naeratused näol. Oligi hea, et suuremas fleedis sõitma ei pidanud ja sai rahus oma manöövreid teha. Üks eksitus ja pooled MMi medalilootused pilbasteks sõidetud ei tundunud kuidagi ahvatlev alternatiiv :)

Aga konkurentidest ORC grupis ka veidi. Euroopa meister Forte hoidis E4 karikal kaunis madalat profiili ning lõpetas 6. kohal. Vanasti võrdväärsed konkurendid Vesikaare pealt on leidnud uute purjedega uued jalad ja kipivad salvama nii kolmapäevadel kui ka rajasõidus. Seekord lõpetasid 5. kohal. Reval Café pole veel uusi purjeid üles tõmmanud ja võibolla pole ehk veel ka piisavalt sel aastal tagumikutunde merel kogunud - seekord tagashoidlik 4. koht. Jazz pidi aga neile igati meelepärastes oludes ja sobival rajal Sugar 2 ja Katariina 2 paremast tunnistama. Katariina 2 on see aasta jälle "vana hea" Arcona 340. Või mis sellest järgi jäänud on. Näeb kangesti välja nagu seda oleks usinalt modifitseeritud. Kerefaili järgi justkui keret puututud ei ole, kuid kes teab, ehk tuleb millalgi ka uus kerefail ja saab kinnitust kas on silmapete või on ikka ka väljaspool kokpitti muudatusi tehtud. Jääb vaid küsida kus on Cossutti "kõige aeglasem 37-jalane mida valem ehitada laseb" ja kas selle kunagi ka liikuma saab. Eelmine hooaeg palju lootust ei andnud.

Kommentaarid