Õlekõrred

Eile oli jälle hea päev. Saime jälle tappa. Käsi kullas või tagument mullas ikka :)

Stardis olime (nagu terve see hooaeg) 5 sek liiga aeglased. Lasime Sugar2-l alt üles tulla. Valisime pautimiseks õiget hetke ja õhk oli justkui klaar. Aga siis ilmus Furiosa. Tagant ülevalt. Nagu kombeks sõitsid nad alla. Elik risti üle meie täpselt nii, et me ei saanud kuidagi vasakule halsile pautida. Kannatasime, elasime üle ja läksime paha õhu seest ära. Eemal olid ka Premium ja Forte ja Reval Café pautinud ning tundus, et oleme siiski heas seltskonnas. Kuigi veidi maas. Esialgne plaan kohe tagasi pautida ununes kähku, kuna käik ja kõrgus olid suuremate paatidega võrreldes head. Läksid suuremad tagasi, pautisime ka meie. Aga siis tuli Furiosa ja viskas meile silmaka. Keset lagedat vett otse kümppi. Järgneva paari paudi tulemusena saime neist ka füüsiliselt ette, kuid sellest oli vähe kasu. Kõik teised olid juba vasakust rajaäärest ära läinud. Pikalt... Olime märgis eelviimased. Kuna kasvavas tuules sõitis Furiosa korraks meist ette, ent siis lendas terve foka staakpirsist välja ja pääsesime jälle vahetult enne märki eest minema.

Järgnes terav spinniots Kuuli Muna juurde. Eespool vaikis. Mis ei oleks tohtinud eriline üllatus olla, kuna Kuuli Muna kandis oli juba tund aega enne starti suur plekilaik. Ju võistluskohtunikud tahtsid teada kas see on ikka plekk või lihtsalt sile vesi ja tuul puhub. Aga vähehaaval jõudsime järgi eespool seisjatele. Taga puhus tuul. Järgmine grupp jõudis omakorda meile järgi... Üks hetk oli selge, et spinnid tulevad alla ja läheb fokasõiduks. Kui protseduurid tehtud, leidsime end Cherié segatud tuules krüssamas. Väga vaevaliselt pressisime end neile peale ja kõrvale, ent Kuuli Muna märgiks me neist mööda ei saanud. Halss, spinn üles ja libisesime Cherié-st mööda. Aga spinn ei vedanud, loksus laines tühjaks... Allpool Furiosal muidugi oli juba pikalt vedanud (mast on sama kõrge kui teletorn ja purjepindala 3x meie oma), kuid otsest progressi nad ei teinud. Pigem liikusid külg ees Kuuli Muna enda poole. Vähehaaval hakkasid aga eest paadid tuult nokkima ja lainte vahutades ära sõitma. Altpoolt Furiosa, ülevalt kõik teised. Meie ootasime. Reval Café oli korra nii lähedal olnud, kui väike pagi ja... Saime lõpuks ka meie oma tuule. Saime natuke ORC II grupil eest ära... Aga oli juba hilja. Tuul tuli eest ja vahed venisid sisse. Nii jäimegi Reval Café, Cherié ja Fortega korrigeeritud ajas 16 sekundi sisse. Lühike kõrs jäi aga meile. No keegi peab ju kaotama ka!