Päris korraliku pohmaka sai

Võta nüüd näpust kas see on purjetamispohmakas või magamatus. Alkoholiga küll ei liialdatud.

Aga hakkame suveöö rahvaregatiga siis otsast pihta:
Algus oli kiire. Sättisin veidi paati, registreerisin meid ära ja läksin kiiruga koju Jaana järgi. Jõudsime väga nibin nabin sadamasse ja meeskond oli juba paadi valmis pannud. Kiiruga merele ja starti. Hea, et kohale jõudsime. Groodi heiskamine oli natuke keeruline ja rehvi peitu panemine samuti. Aga nagu stardis ikka, tahtis Triini meid ka seekord pooleks sõita. Siiski mahtusime nende ja kohtunike laeva vahelt läbi. Asusime jõudsalt Naissaare poole krüssama. Vahelduva eduga jõudis Eneli meile järgi, siis jälle jäi maha. Üldiselt oli neil purjevalikuga vähe kehvasti, suur genu, mis lõi grooti nii julmalt sisse, et sinna ei jäänud tuulenatukestki. Oli märg sõit aga saime hakkama ja Naissaare läänekaldal olime tublis külgtuules. Seal oli Enelil oma suure genu ja rehvimata groodiga juba hea minek ja allatuules ei olnud meil muud võimalust kui spinnaker heisata. Neil oli lihtsalt niivõrd palju rohkem purjepinda üleval.

Kokkuvõttes sai siiski Eneli spinni enne meid üles. Aga teisest küljest jällegi ei saanud nad meile ikkagi kuidagi järgi :-) Uhke tunne! Spinni halssides suutsime tublid minutid spinni ümber vöörstaagi puua ja sada imet teha. See on kui spinnisootidel on mees, kes pole enne halssinud ja poomi halsib mees, kes on esimest korda vööritekil :) Aga midagi katki ei läinud ja seega oli kõik superluks. Eneli sõitis vähe paremat nurka ja tuli seetõttu meile natuke järgi.

Vahepeal oli aga draama. Pilss nägi välja nagu mullivann. Sinna oli pääsenud paadipesuvahend, mille toksilised aurud kajuti külastajatel olemist kuidagi paremaks ei teinud. Asusin reostust likvideerima ja loopisin mudru pange. Aga pange loputamisel kadus see igaveseks. Muuhulgas oli tegu Jaana ainsa tualettruumiga ja selle asendamiseks tuli oma ahter üle paadi oma ajada ja siis suurte lainete vahel aegajalt kastes asi ära teha. Hügieeniline värk. Pilsis muideks sai vee poolt kahjustada ka õlle pappkast, niiet õllepurke hõljub seal nüüd suhtkoht igal pool. Peeter ära pane õllekaste pilssi.

Sõidu juurde tagasi. suure genu heiskamine oli meil 5-10min protseduur ja sel ajal pani Eneli meist külgtuules ka spinniga mööda. Kui aga genu ülesse saime läksime kiiremini ja TUNDUVALT kõrgemale, kui nemad. Tegime aga strateegilise vea - me ei vaadanud kust Ladybird ja Audi Sport sõitnud olid. Jens vaatas. Sõitis miili jagu muugale lähemale ja libises mööda mingit imelikku kaldaäärset tuult ja täiesti laineteta meist mööda. Samas kui meie läksime täiesti Viimsi poolsaare ja Prangli vahelt keskelt läbi. Mõtlesime, et kalda ääres ju tuult ei ole, maatuul. Tühjagi. Pärast kalda poole pautides oli väga selge, et maa ääres oli mingi imelik õhukoridor ja seal liikusid asjad hoopis teistmoodi. meie saime mingit vana jäänuklainetust ka veel keset lahte ja raiusime seal täiesti asjata. Teispool Viimsi poolsaart olime natuke masenduses ja kartsime, et Eneli läks lõplikult eest ära ja et saime 6 miiliga sisse. Me lihtalt ei näinud neid enam. Tegelikult oleks võinud siiski aktiivsemalt trimmida. Pärast ilmnes, et alates Aegna lääne poist olime siiski minuti Enelile järgi jõudnud. Oleks võinud kaks jõuda :)

Kokkuvõttes "võitsime" 3. koha, mis ühtlasi oli ka kohe päris-päris viimane. Vähemalt teame, et kiiruses Enelile tänase seisuga palju alla ei jää. Pigem mõistuses.

Aga väga vägev sõit oli ikkagi. Ilm oli nagu tellitud, kõigepealt sport ja seejärel kruisimine (nagu Jens seda sõnastas). Jensi kaudu tellitud roolipinni pikendus oli ka superluks. Oleks teine justkui rooliloksu ära võtnud. Ennist oli liigend väga jube, nüüd on edev teleskooppikendus kummiliigendiga.

Träkk tuleb natuke hiljem. Tahaks Jensilt tema oma ka kätte saada ja veidike olukorda võrrelda.

Nüüd aga nädalane purjetamispaus. Ei tea kas peaks sellele pohmakale "peale võtma" (veel purjetama) või aitaks natukesest unest.

Anonüümne ütles …
Hei! Millal siis GPS´i track´i lisad:)? Huvitav oleks vaadata kuidas sõit kulges.
Puhkan, eks siis tegeleb kui tagasi arvuti ja paadi juurde jõuan