XXI seerjavõistlus Ülari kogetu läbi


Kui Peeter kuulutas purjetamischatis, et Minnil on 2 meeskonnaliiget selleks kolmapäevakuks puudu, haarasin ma kohe võimalusest kinni. Kohale tulin ma korraliku varuga, natuke peale kella nelja. Järgmisena jõudis Marek ja lõpuks ka Egon ja Peeter.
Distantsiks oli 2+6+Fo. Start oli taganttuules ja õnnestus meil üsna hästi. Meist ette jäi ainult Vesilennuk. Järgnes spinniots 2. märki. Suur osa spinniotsast sõitsime Alfaga kõrvuti. Kui pool spinniotsa oli sõidetud hakkas meil asi juba edenema ja Vesilennuk lähenema (ikka eest poolt ja ahter meie poole). Märgis õnnestus meil kaotada oma hea positsioon spinni langetamisel, meid oli 4 ja polnud kedagi grooti peale tõmbamas. Järgnes krüss kuulimunani. Trimmi ei saanud paika. Lõpus küll juba midagi nagu hakkas looma, aga siis tuli pautida ja polnud enam palju märgini. Järgnes küljetuuleots finishini, seal saime trimmi juba paremini paika kuna Viru, kes oli vahepeal meie kõrval hakkas vaikselt maha jääma ja tundus, et jõudsime natukene järele ka ees sõitvale Vesilennukile, aga sellest ei olnud enam kasu, kuna me olime liiga maha jäänud. Lõpptulemus oli 7. koht 10 jahi seast.
Irooniline, et minu esimene kolmapäevak oli selle aasta viimane.

Kommentaarid

V.V.C. ütles …
purjetamischat - mis elukas see on ja kus sellega kohtuda saab?
Ülari Velviste ütles …
See on skype chatroom, link sellele:
http://shrt.st/178
V.V.C. ütles …
Mul ilmselt liga uus Skype:

Note: this feature is not available in the latest version of Skype for Windows.
Peeter ütles …
Mul ka uus, kopi see aadress skype's reale: "otsi kontakte , gruppe ja vestlusteemasid"