Täna lähevad Andres ja Ats Minnit kokku panema. Kõik need mustmiljon pudinat, mis küljest ära tulid. Iga viimnegi polt ja seib ja mutter... Kusjuures olen täiesti kindel, et osad mutikad on kuskile kadunud ja midagi jääb ka raudselt üle. Osasid pudinaid ei leia ülesse ja mõni on talveperioodil ka võibolla katki läinud. Aga see käib kõik asja juurde. Eks pühapäeva õhtul oleme vähe targemad selles osas, et mis siis sai.
Esialgu alustame tasa ja targu. Kaasa on ostetud vaid üks kuuspakk A. Le. Coq Pinti.
Küll varsti on jälle need päevad, mis pildil:
Esialgu alustame tasa ja targu. Kaasa on ostetud vaid üks kuuspakk A. Le. Coq Pinti.
Küll varsti on jälle need päevad, mis pildil:
Kommentaarid
"Avariiolukorras purusta klaas, haamer asub roolimehe istme all"
Aga me oskame kaine peaga ka valesse kohta aukusid puurida ja asju tagurpidi teha. Näiteks selgus täna, et leitvaaden on 6-7mm lühem kui kokpit lai on. Võibolla kunagi uuena ei olnud... No igatähes arvan, et homme võtame kõik uuesti lahti ja valime silikooni asemel miski uue täidise. Ühe stopperi jaoks sai ka augud valesti puuritud. Nii, et stopper spinnibrassi peale ei laseks tõmmata aga järgi annaks lõpmatuseni.
Aga muidu läheb meil hästi. Laupäeva tulem - 1 pint.