Pinguta, pinguta!

Eelviimane, katkestamine aega mitte mahtumise tõttu, viimane. Selline on olnud meie senine seeria KJK kolmapäevakutel. Paat justkui liiguks, justkui suudaks kohati kiiremate paatidega sama tempot hoida. Ja siis kõmm. Ikka mingi viimane märk või tont teab mis ning kõik on eest kadunud.

Aga täpsemalt tänasest sõidust. Start oli meil hea. Otsus Miiduranna alt esimesse märki, Kuuli Munasse, tüürida, oli samuti hea.  Kuna aga paratamatus on, et pautima peab ning päris nurka sõitmine on riskantne, tegime ühe hävitava slaagi mere poole ning lasime Enel-i, uue konkurendi Maori (Beneteau Platu 25) ning Nautiluse natuke eest ära libiseda. Aga me räägime endiselt siiski maksimaalselt mõnest kaabeltaust. Maori oli suisa nina all.

Spinniotsal Kuuli Munast Russalkani tuli kohe alguses teha otsus - kas halssida kalda poole ära või põrutada otse edasi. Enel ja Nautilus halssisid. Ees vaikselt ära libisevad Vividor ja Brigitta seda ei teinud. Meie ka mitte. Kuna vähemast esimesed 50% teest oli meil piisavalt rõhku ning saime head tempot teha. Kui ma ütlen head, siis mõtlen numbreid üle 4 sõlme, kuna tuult oli täna ikka häbiväärselt vähe. Siis aga kippus ära plekkima ning Nautilus ja Enel andsid veel kalda all kõvasti minna. Meie olime aga hädas. Loksusime Maoriga koos kaunis abitult. Viimasel hetkel suutis Maori imeväel alla pressida ning meie läksime halsiga märki. Pärast märki oli plats puhas. Kõik konkurendid kadunud. Vesi vaevu sillerdas. Veel 5 minutit varem oli tuult küllaga.

Sättisime siis sammud vabatuule otsal finišile muulide vahel. Aga ei pääsenud nii lihtsalt - II grupp oli parajasti tulemas oma pikemalt tiirult ning tahtsid meid kõik ükshaaval üle sõita. Esimesena röövis tuule Jazz. Seejärel tuli Ergo Red Dream. Aga rohkem me enam alla vanduda ei tahtnud ja luhvasime end teravalt üles. Ergo läks alla. Järgmisena Fanatic. Jällegi saime nad enda alla pressida. Siis Nora.... No igatähes sai meie vabatuule otsast 50% ühe halsi krüssu ots, kus tuli pidevalt 35-jalastega kembelda. Tulemus - kaotasime viimasel otsal peagrupile 10-15min. Äärmiselt hale. Ja piinlik on ka. Aga selline see purjetamine on. Kui sõidad grupi kõige aeglasema paadiga, siis pead nii head kui vead ära kannatama. Tulemuseks viimane koht.

Lohutuseks seegi, et IV grupil oli jälle sama rada ning seega sai korrigeeritud aegu ka oma tavapärase mängumaaga võrrelda. Seekord oleks tulemuseks olnud II koht 12 paadi seas. Mingigi lohutus.