45 sekundit Papa Allanini

Täna oli suurepärane purjetamisilm. Küll pisut krutskeid täis igasugu keeramiste, pööramiste, aukude ja pagidega. Oli väärt puhkuselt tagasi tulemist, et lahel väike võistlik tiir teha. Kaua see meeskond ikka ilma kaptenita rallib :-)

Segadused algasid meil stardikella paika saamisega. Kõigepealt kostis raadios täitsa uus hääl ning infot oli natuke rohkem kui tavaliselt ning veidi teises vormis. Kui esimest korda kuulsime midagi Papa Allanist (reaalselt "Papa alla-ni"), siis tekkis suisa diskussioon, et mis lipp nüüd ja mis asja. Sellele järgnes II grupi kaks üldist tagasikutsumist ning mõistus oli täitsa otsas. Õnneks seekord, kaunis ebatavaliselt, rõhutati raadios, et edasi minnakse järgmiste gruppidega. Väga hea ja selge oli startida. Neid lippe on seal kaunis keeruline paatide saginas ja rüsinas taga ajada. Eriti veel kui ei taha teiste stardigruppide ette jalgu jääda. Aga väga õige oli "üliagarad" kõige lõppu kupatada ja tõenäoliselt oli seal must lipp ka veel asjade stabiliseerimiseks.

Foto: KJK/Agnes Lill

Start oli kaunis hea. Järgisime ette välja mõeldud plaani - start ebasoosingus oleva kohtunike laeva juurest ning kohe stardiliinil vedeleva lohesurfari juurest paut merele. Mõeldud tehtud. Leila ja Blanca võtsid kõva eelisega poi, ent pidid tükk aega kannatama enne kui nemad ka tuule said. Meie krüssasime juba rõõmsalt pea full power reziimis.

Nii me siis siksisime seal keset lahte. Paari keeramisega võitsime, paariga saime korralikult kere peale. Eriti hull oli paut layline peal ehk kohas, kust me omast arust märki oleks ära läinud. Pärast pauti olid purjed tühjad ja segadus suur, et mis toimub. Saime mingi pagi serva alt välja ning koheselt tuli 20 kraadi tuule keeramist. See tähendas kaunis kulukat vahepeauti vahetult enne märki. Aga summa summarum polnud midagi hullu, endiselt grupis esimesed.

Vahepeal olid aga Leila ja Blanca mänginud Bingo Loto Nurkademängu. Seejuures Leila võitis korralikult vaatamata kergele ülekrüssule ja Blanca sai tulemuseks jackpoti jagu topelt ülekrüssu. Märgis siis seega Leila kohe meie järel. Ruttu spinn üles ja eest ära! Aga ei. Ülestõmme sõlmes, poom üles ei lähe. Ei teagi kaua seda harutasime aga lõpeks saime spinni vedama. Natuke teravamapoolne ühe halsi ots järgmisse märki. Järgmises märgis SUUURE varuga halss pooltuulest pooltuulde ning teravalt finiši poole. Endiselt spinni all muidugi. Kuna mõlemad kursid olid meie leib, siis suutsime edu tublisti kasvatada.

Tulemuseks siis igati auväärne ja kindlasti mõnevõrra üllatuslik võit. Vahe Leilaga, kes teise koha sai, vaid 3 sekundit. Kolmandast kohast lahutas vaid 9 sekundit. Vot nii peenikeseks on meil asjad aetud :-) Kuna Merihundil on Väinast saati roolirike (vist), siis nemad ei sõitnud. Seega oleme nende puudumise tõttu jõudnud koondtabelis 2. kohale. Leila 3 punkti ees, Viru 4 punkti maas.