Käes on vist kogu projekti kõige nigelam seis. Jõud on otsas. Paat peab saama 15. märtsi õhtul-öösel valmis. Ja meiega on seis nii:
-Iga päev on olnud puudu osad poldid, needid, needitangid või muud säärast, mis millegi teostamist takistavad.
-Plokkide kinnituste, luukide suunajate ja pärtensi krae metallpudinad olid pulbervärvimises nädal aega kauem, kui nad oleks pidanud olema.
-600eek maksnud laki segamisel juhtus väike eksitus ning saalingud ei kuivanudki ära. Ühele komistasin veel otsa ja see kukkus maha tolmu sisse ning mõlemast otsast lõi all olnud värvi tükke lahti. Lakk on tolmu ja sodi täis, kuid liiga pehme, et see saast maha lihvida.
-Reelingupostide kinnitustele kantud värv ja toosama imekallis superkindel lakk reageerisid omavahel ning värv kees maha kahelt paigaldamata kinnituselt ning ühelt, mis juba peal oli. Pidime neli VÄGA korralikult pandud reelinguposti kinnitust eemaldama. Poldid saime lahti, kuid 180eek/tuub maksnud hermeetik tegi oma tööd liiga hästi ja teki küljest enam lahti ei lasknud. Hetkeseisuga võtsid kolm posti kaasa ka erineva suurusega tükke gelcoatist ja suisa kuni klaasriideni välja. Peab alt ära lihvima, epotama, lihvima, postide kinnitused happevannis puhtaks söövitama, kruntima, pulbervärvima...
-Masti tekist läbiviigu ehk pärtensi metallkrae oli Sulev eelmine aasta kinnitanud plekikruvidega. Nii meie asju ei tee ja otsustasime poldid läbi sandwichlaminaadi panna. Allpool oli aga ka 30-60' nurk, millele on vaja õige nurga seibid teha või tont teab mida, et asi vastaks mingitelegi kvaliteedinormidele ja poltidest kasu oleks. -Vähe sellest ei sobi ka masti kanna plokid (vaja pöörlevaid) ning plokkide kinnitusasendid ei sobi -kaks otsa kümnest stopperisse minevast jäävad vastu metallkarkassi käima. Lahendus puudub.
Elekter on panemata. Seejuures siis kogu elekter koos paneelide, juhtmete ja muu säärasega.
Kerelt on puudu 2-3 kihti erinevat vaha
Tekk vajab osaliselt poleerimist ja 2 kihti vaha.
Kajut vajab kõva pesu.
Elektroonika on endiselt hooldusest kätte saamata ja paigaldamata
Genoa siinide stopperid on kadunud. Uued peaks VIST olema juba Eestis, kuid on veel kätte saamata.
Põrand on valmis lõikamata, töötlemata, lakkimata, põranda tugikonstruktsioonid tegemata
Koide luugid on tellimata.
Uus jalatugi koos pakstaakide kiirete ülekannete "võistlustrimmis stoperdamise süsteemidega" on valmis disainimata ja tellimata.
Pakstaakide ja ahterstaagi pleisid on juab üle kuu aja "tegemises"
Ahterstaagi vibu materjal on puudu.
Kui me aga esmaspäeval paati välja ei saa, ei saa Vesilennuk meie kärul Noblessnerist Piraati, ning arvestades neil vaja minevate tööde mahtu, ka hooajaks vette.
Kas keegi keeras jälle tunneli otsas tule kustu? Vahet pole. Küll me võitleme. Ja saame hakkama. Kasvõi käpakil ja käsikaudu. Kõik vabatahtlikud on oodatud appi pesemisele ja vahatamisele ööklubis Piraat homme, laupäeval ja ülehomme pühapäeval kell 12:00-01:00.
-Iga päev on olnud puudu osad poldid, needid, needitangid või muud säärast, mis millegi teostamist takistavad.
-Plokkide kinnituste, luukide suunajate ja pärtensi krae metallpudinad olid pulbervärvimises nädal aega kauem, kui nad oleks pidanud olema.
-600eek maksnud laki segamisel juhtus väike eksitus ning saalingud ei kuivanudki ära. Ühele komistasin veel otsa ja see kukkus maha tolmu sisse ning mõlemast otsast lõi all olnud värvi tükke lahti. Lakk on tolmu ja sodi täis, kuid liiga pehme, et see saast maha lihvida.
-Reelingupostide kinnitustele kantud värv ja toosama imekallis superkindel lakk reageerisid omavahel ning värv kees maha kahelt paigaldamata kinnituselt ning ühelt, mis juba peal oli. Pidime neli VÄGA korralikult pandud reelinguposti kinnitust eemaldama. Poldid saime lahti, kuid 180eek/tuub maksnud hermeetik tegi oma tööd liiga hästi ja teki küljest enam lahti ei lasknud. Hetkeseisuga võtsid kolm posti kaasa ka erineva suurusega tükke gelcoatist ja suisa kuni klaasriideni välja. Peab alt ära lihvima, epotama, lihvima, postide kinnitused happevannis puhtaks söövitama, kruntima, pulbervärvima...
-Masti tekist läbiviigu ehk pärtensi metallkrae oli Sulev eelmine aasta kinnitanud plekikruvidega. Nii meie asju ei tee ja otsustasime poldid läbi sandwichlaminaadi panna. Allpool oli aga ka 30-60' nurk, millele on vaja õige nurga seibid teha või tont teab mida, et asi vastaks mingitelegi kvaliteedinormidele ja poltidest kasu oleks. -Vähe sellest ei sobi ka masti kanna plokid (vaja pöörlevaid) ning plokkide kinnitusasendid ei sobi -kaks otsa kümnest stopperisse minevast jäävad vastu metallkarkassi käima. Lahendus puudub.
Elekter on panemata. Seejuures siis kogu elekter koos paneelide, juhtmete ja muu säärasega.
Kerelt on puudu 2-3 kihti erinevat vaha
Tekk vajab osaliselt poleerimist ja 2 kihti vaha.
Kajut vajab kõva pesu.
Elektroonika on endiselt hooldusest kätte saamata ja paigaldamata
Genoa siinide stopperid on kadunud. Uued peaks VIST olema juba Eestis, kuid on veel kätte saamata.
Põrand on valmis lõikamata, töötlemata, lakkimata, põranda tugikonstruktsioonid tegemata
Koide luugid on tellimata.
Uus jalatugi koos pakstaakide kiirete ülekannete "võistlustrimmis stoperdamise süsteemidega" on valmis disainimata ja tellimata.
Pakstaakide ja ahterstaagi pleisid on juab üle kuu aja "tegemises"
Ahterstaagi vibu materjal on puudu.
Kui me aga esmaspäeval paati välja ei saa, ei saa Vesilennuk meie kärul Noblessnerist Piraati, ning arvestades neil vaja minevate tööde mahtu, ka hooajaks vette.
Kas keegi keeras jälle tunneli otsas tule kustu? Vahet pole. Küll me võitleme. Ja saame hakkama. Kasvõi käpakil ja käsikaudu. Kõik vabatahtlikud on oodatud appi pesemisele ja vahatamisele ööklubis Piraat homme, laupäeval ja ülehomme pühapäeval kell 12:00-01:00.
Kommentaarid