Eel- eelviimane kui kõige magusam

Iga korraga läheb ikka asi paremaks. Seekordne kolmapäevak vedas suunurgad kõrvuni. Täpsemalt öeldes on meil kaks viimast kolmapäevakut olnud selgelt parimad klubisõidud sel aastal. Kurb on aga see, et pärast viimast on veel vaid kaks sõitu jäänud, "talv" tuleb peale ja pigistam meie arengu korraks seisma.

Foto: Piret Salmistu 
Radaoli  kaunis tavapärane - Katariina kai, stardipoi, Katariina kai, finiš olümpiarõngaste juures.Start läks hästi. Olime kohtunike laeva pool otsas ja natuke enesele üllatuseks ei olnud seal mingit siblimist. Kõik olid üle sõitnud. Nii saime vaid natuke liiga konservatiivse stardi ning Katariina II sõitis meid lukku. Aga häda polnud. Suutsime hoida kiirust ja kõrgust. Peale ta meile ei tulnud ka vaatamata kuuldustele, et sinna olla kõvasti kiilu tina juurde pandud. Tuult oli nimelt ca 8m/s, puhanguti 9,5m/s ning meie trennigroot näeb sellise tuulega eriti õnnetu välja. Põhimõtteliselt tuli ta täitsa tühi hoida ja laperadama lasta, muidugi tõmbas see hiiglaslik kulp käigu kinni :)

Aga natuke nillimist ja selleks ajaks kui meil korralik hoog sees, oli Reval Cafe juba alt tükk maad üles sõitnud ja end meie ette sättinud. Katariina kai juures ta aga veel kaugele läinud ei olnud, olime rünnakuulatuses. Aga siis pani vahetult enne märki Pegasus kõik oma 50 jalga meile otse nina ette, silma ning Reval Cafe sättis end ka meie peale. Või oli see Katariina II? Kiire oli, läheb takkajärgi seletamine juba segaseks. Pautida enam igatähes kuskile polnud. Tapeti meid nii ära kui andis. Aga vedasime kuidagi ikka 5 sõlmega märki välja.Ee

Nagu viimasel ajal kombeks, tegime ka seekord hea allatuule. Ja mis veel kõige olulisem - tegime väga hea märgivõtu. Pea täiusliku. Katariina II pani aga suure tinaga märgist mööda. Tundus, et spinn ununes masti vms.

Teises krüssus läks veidi aega kui käigu üles saime. Aga siis tuli keeramine, mille peale meie ees olev Reval Cafe kohe paudi viskas. Me otsustasime natuke sisse sõita, et püsiv keeramine kalda all. Aga tutkit. Reval võitis tubli tüki. Uuesti Katariina kai alla jõudes oli Reval Café juba üle minuti oma vahet meiega suurenenud. Kokku 2 minutit. See vahe püsis ka viimase allatuule lõpuni ning oli neile piisav, et end protokollis 2. kohale vedada. Meil jäi aga lõpetuseks 18 sekundit puudu, et 4. koht sisse sõita. Niiet pole enam palju vaja, et hakata end pjedestaalil ülespoole vedama! Need 18 sekundit olid võtta nii põhju pesu, viisakama groodi, selle ühe ebaõnnestunud keeramise kui ka esimeses pealetuulemärgis karpi jäämisega.

Foto: Piret Salmistu
Foto: Piret Salmistu


Eimidagi teostamatut. Ka optimeerimata X-35 on üle 4-meetrises tuules täiesti konkurentsivõimeline!

Kommentaarid